loading...
هیچی و همه چی
Mehdi293 بازدید : 12 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

 

تو چشمای پر از اشکم  به دنبال چی میگردی

منو بازیچه ی دست  هوس های خودت کردی

میگفتی مال هم میشیم یه روزی تو ابدا ما

تو از اینجا داری میری بدون من خودت تنها

همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تو رو میخواست

داری میری برای من همینجا آخر دنیاست

همش تقصیر قلبم بود  که از دنیا تو رو میخواست

داری میری برای من همینجا آخر دنیاست

تموم آرزو های منو کشتی با بیرحمی

تو از عاشق شدن حتی یه خط شعرم نمیفهمی

خیانت کردی بی احساس

یکی رو تو دلت داشتی 

که عمری عشقمو پای یه حس ساده میزاشتی

همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تو رو میخواست

داری میری برای من همینجا آخر دنیاست

همش تقصیر قلبم بود که از دنیا تو رو میخواست

داری میری برای من همینجا آخر دنیاست

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 64